hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|شهر آرایی، نورپردازی و نصب المان غدیر به مناسب عید ولایت در قم

قم|شهر آرایی، نورپردازی و نصب المان غدیر به مناسب عید ولایت در قم

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم شهر آرایی و اجرایی المان غدیر با مضمون ولایت امیرالمومنین(ع) در میدان امام خمینی(ره) قم صورت پذیرفت.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، سید محمد موسوی منش با اشاره به فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، گفت: به همین مناسبت و به منظور آماده سازی شهر مقدس قم برای برگزاری هر چه باشکوهتر این عید بزرگ و هویت بخشی به سیمای شهر، این سازمان نورپردازی پل شهید حججی،پل ۹ دی، پل آهنچی، اشجار بلوار کارگر و ساخت المان نوری عرشه بل بلوار کارگر و نیز ساخت المان نوری عرشه پل هفتاد دو تن را در دستور کار قرار داده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: یادآوری وقایع و ارزش های تاریخی و مذهبی با بهره مندی از آثار هنری در فضاهای شهری و ارتباط این آثار با شهروندان، در طراحی منظر شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

موسوی منش در این رابطه، تاکید کرد: ایجاد نماد حجمی میدان امام خمینی(ره) با رویکرد یادآوری واقعه غدیر خم به عنوان یکی از مهم ترین اتفاقات تاریخ اسلام؛ در زمره برنامه های مدیریت شهری درسال جاری قرار گرفته است.

وی در پایان بیان داشت: در راستای زیباسازی مسیر و گرامیداشت عید غدیرخم شهر آرایی و نصب المان ولایت انجام پذیرفته و در این یادمان از نام علی(ع) استفاده شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد